Special Edit Parts
Bu sınırlı sayıda bölümler paketi motifleri olarak aşağıdaki karakterler bazındaki ekipman ile birlikte geliyor "DYNASTY WARRIORS 8"den Guo Jia ve Guan Yinping, Japon sosyal oyunu "Nobunyaga no Yabou"dan Date Mashamune, ve "Toukiden" serisinden maskot Tenko.. * Eklenen Ekipman ・Guo Jia (tam set) ・Guan Yinping (tam set) ・Date Mashamune (ftam set) ・Tenko kostümü (komple set; erkek ve kadın kostümleri)