Drug Dealer Simulator 1 & 2 Bundle
DRUG DEALER SIMULATOR **Bağımsız yapım hitinin Xbox sürümü 6 büyük içerik güncellemesi ve görsel bir yenileme içerir.** Yasal ve ahlaki sonuçlar olmadan kendi suç imparatorluğunuzun sınırlarını genişletmeyi hiç düşündünüz mü? SİMÜLASYON YAPIN! Nihayet artık uyuşturucu tacirliği işinin karanlık sokaklarına girebileceksiniz! Küçük başlayın, giderek BÜYÜYÜN! Hikâyenize küçük pis bir gizlenme yerinde başlayın ve bölgeyi kontrol etmeye, kendi yardakçılarınızı işe almaya, laboratuvarlar açmaya ve elemanlarınızı eğitmeye doğru ilerleyin. Sokak işinin beyni olun ve en tepeye tırmanın. Ama dikkatli olun! Suç dünyasında hiçbir şey kolay değil... DRUG DEALER SIMULATOR 2 Dinamik bir açık dünyada geçen birinci şahıs co-op simülasyonunda kendi suç imparatorluğunuzu sıfırdan kurun. Gücün tek kanun olduğu Isla Sombra'ya hoş geldiniz. SUÇ HAYATINA GİRİN Suç işlemeyi günlük işiniz haline getirin. Malzemeleri toplayın, müşteri kazanmak için çok çalışın, siparişlerini alın ve stoklarınızı satın. Çalışanlarınızın ve etkileyicilerinizin hizmetlerini kullanmayı unutmayın ve bir servet kazanın! TEK BAŞINIZA VEYA 3 KIŞILIK KOOPERATIFTE OYNAYIN Parayı kendiniz biriktirin ya da serveti ve sorumlulukları paylaşın. Arkadaşlarınızın hiç beklemediği bir anda düzen yaratın ya da kaosu tetikleyin. SUÇA EL ATIN Ürünlerinizi satın alın, işleyin ve dağıtın. Malzemeler satın alın ve üretin ve istenen kaliteyi elde etmek için bunları işleyin, karıştırın ve/veya saflaştırın. En iyi mobilya ve ekipmanları satın alın - sığınaklarınızı dekore edin ve özelleştirin ve laboratuvarlarınızı stoklayın. Yeni çalışanlar işe alın ve onlara çete rütbeleri verin. ARKANIZI KOLLAYIN Sahtekar polisler, çeteler ve yerel milislerle uğraşın. Zarar görmemek için kaçının, rüşvet verin veya parkur yapın. Düşmanlarla savaşın ve daha iyi teçhizatları, el silahlarını ve faydalı eşyaları yağmalayın. Patronun kim olduğunu gösterme zamanı!