Disney Villains Cursed Café
Cursed Café seni bekliyor. Her kupanın içinde bir sırrın saklı olduğu, her bir yudumun kadere yeni bir yön verdiği bu dünyaya adım at! Disney Villains Cursed Café'de yeni bir İksir Ustası olarak işe başla ve büyülü olduğu kadar modern bu dünyada Cruella de Vil, Kötü Kraliçe, Gaston, Kaptan Kanca, Jafar, Malefiz, Ursula gibi efsanevi isimler için sihirli içecekler hazırla. Müşterilerin planlarını bir bir keşfet. Yaptığın seçimler müşterilerinin hedeflerini şekillendirecek. Mesela Gaston, golf arkadaşlarını etkileyebilecek mi? Kanca, halk tiyatrosunda başrolü kapabilecek mi? Malefiz bir sosyal medya yıldızı olabilecek mi? Peki ya Ursula reality şovlarda yerini alabilecek mi? Kötülerin hikâyelerini keşfedip iksirlerinle olaylara yön ver. Her bir yudumda yeni bir dünya. Her bir kötünün kendine has siparişleri olacak fakat asıl ihtiyaç duydukları şey daha farklı olabilir. Kafenin sihirli malzemelerini ve demleme makinesini kullanarak büyülü iksirler hazırla. Misafirlerine ister dilediklerini ister ihtiyaç duyduklarını ikram et. Büyülü iksirleri hazırlamak için Yzma'nın da desteğiyle nadir gelişmiş malzemelerin kilidini aç ve hikâyelere kendi ellerinle yön ver. Yaptığın özel iksirler içenlere netlik veya cesaret kazandırabileceği gibi, kaosa da yol açabilir. Büyüleyici bir deneyim seni bekliyor. Göz alıcı sanat tarzı, oyuncuyu içine çeken hikâye anlatımı ve bir tutam simya ile bu görsel roman, efsanevi kötülerin modern arzularını keşfetmen için seni çağırıyor. Büyü ve gizem dolu bu dünyada her malzeme çok önemli.