Disney Speedstorm
Disney Speedstorm Disney ve Pixar dünyalarından esinlenen yüksek hızlı pistlerde kahramanların kıyasıya kapıştığı bir yarış oyunu. Oyuncuların, zafere ulaşmak için her bir karakterin eşsiz becerilerinde ustalaşmasını gerektiren heyecanlı bir arcade yarış deneyimi! DISNEY VE PIXAR SAVAŞARAK YARIŞIYOR Sulley, Canavar, Mickey Fare, Mulan, Balu, Kaptan Jack Sparrow ve daha fazlasını içeren inanılmaz bir karakter kadrosu giysilerini kuşanmış, kıran kırana kapışarak yarışmayı bekliyor. Her bir yarışçının istatistiklerini yükseltin ve yarışın gidişatı ile oyunu oynama tarzınızı tamamen değiştirebilecek güce sahip eşsiz Becerilerinden faydalanın! ARCADE YARIŞTA BÜYÜK DEĞİŞİM İsteyen herkes Disney Speedstorm'u oynayabilir ancak nitro artışlarını doğru zamanlama, virajları hesaplı driftlerle alma ve dinamik pist ortamlarına adapte olma gibi beceri ve tekniklerde ustalaşmak yarışın hakimi olmak için çok önemlidir. BİRLİKTE YARIŞMAK HİÇ BU KADAR KOLAY OLMAMIŞTI Yarışçınızı seçin ve aksiyon dolu pistlerde tekli modda yarışın ya da yerli ve uzaktan çok oyunculu modlarda arkadaşlarınıza meydan okuyun. Dünyanın her yerinden oyuncularla kapışıp online bir efsane bile olabilirsiniz. DISNEY VE PIXAR ESİNLİ PİSTLER En sevdiğiniz Disney ve Pixar filmlerinden esinlenen ortamlarda gaza basın. Karayip Korsanları'ndaki Kraken Limanı iskelelerinden, Orman Çocuğu'ndaki vahşi Orman Harabeleri'ne ya da Sevimli Canavarlar'ın Korkutma Katı'na kadar bu dünyaları yarış odaklı yepyeni ve heyecanlı bir bakış açısıyla deneyimleyebilirsiniz! KENDİ TARZINIZI KİŞİSELLEŞTİRİN En sevdiğiniz Yarışçının giysisini ve göz alıcı bir kart aksesuarı seçin, şık lastikler ve kanatlarla hava atın. Oyunun kapsamlı kişiselleştirme özellikleri sayesinde tüm bunlar ve daha fazlası mümkün! YENİ İÇERİK SON SÜRAT GELİYOR Devamlı olarak gelen yeni sezon içerikleri sayesinde aksiyon asla hız kesmiyor. Yeni Disney ve Pixar Yarışçıları uzmanlaşmanızı (veya üstesinden gelmenizi) gerektiren özel becerilerle düzenli olarak eklenecek ve yeni stratejiler katmak için sık sık benzeri olmayan pistler oluşturulacak. Düzenli olarak eklenen Destek Ekibi karakterleri, ortamlar, kişiselleştirme seçenekleri ve toplanabilir ürünler sayesinde her zaman yeni deneyimler sizi bekliyor olacak.