Devil May Cry 4 Special Edition
Please note that although the download size is displayed as 20.24 GB, the actual download size is 19.59 GB. We apologize for any confusion caused. Çok tutulan, tarz sahibi aksiyon oyunu DMC4, yepyeni karakterler ve oyun modları ile bomba gibi geri döndü! -- Vergil eskisinden bile etkileyici biçimde geri döndü! Trish'le baş etmesi kolay ama kombolarıyla tansiyonu artırmayı iyi biliyor! Ve seride ilk kez Lady'yi oynamak da mümkün! -- Efsanevi Kara Şövalye Modu'nda düşman sürülerini karşına al! -- İnanılmaz 1080p görsellerin 60FPS'de tadını çıkar! -- Otomatik kaydetme gibi oyun deneyiminizi zenginleştirecek başka yenilikler de var!