Tüm Modları Aç
Sparda'nın Oğlu, Dante Ölmeli, Cennet ya da Cehennem, Cehennem ve Cehennem ve Kanlı Saray oyun modlarını açar. Not: Bu modların içindeki görev ya da içerikleri açmaya yaramaz. Ayrıca, Kütüphane'deki tüm eşyaları da açmaz.