5 Mavi Küre
5 Mavi Küre al. Her bir Mavi Küre canlılığını 1.000 puan artırır. Not: Oyunda 14 Mavi Küre bulunur. Ekstra Mavi Küre satın alsan bile, 14 Mavi Küre'den (20.000 canlılık puanı) fazlasına sahip olamazsın.