THQ NordicAksiyon ve macera
"Dressed to Skill" Sürümü ana oyunun yanı sıra şu uzaya yakışır ekstra öğeleri de içerir: Reprobed: Skin Pack Tuxedo, Mankini veya parlak Unicorn - kötü uzaylıların kralı Crypto'nun kendisi için 10 özel görünüm. Sadık uçan dairesi için 4 özel görünümle yüksekten uçun. Ortama ve istilaya uygun giyinin! Reprobed: Challenge Accepted DLC İlk bölümden Destroy All Humans! 2 - Reprobed'a kadar 4 Mücadele Modu ekleyen, oyun piyasaya çıktıktan sonra yayınlanan bu DLC ile becerilerinizi test edin. Yerel bölünmüş ekranda işbirliği modunda tüm modlar oynanabilir! Ayrıca şu da dahildir: Oyunun kurallarını değiştirmenize olanak tanıyan çeşitli yeni Mutatörler!