Degrees of Separation
Degrees of Separation, içerisinde ikilimiz Ember ve Rime'ın engellerin üstesinden gelmek amacıyla sıcağı ve soğuğu yönlendirmek için zıt güçlerini kullanmak zorunda oldukları 2D bir bulmaca platform oyunudur. El ele vererek birbirleri ve dünyalarının kaderleri hakkında daha fazla şey öğrenecekler. Hem tek başına hem de işbirliğiyle oynanacak şekilde geliştirilen bu oyunda oyuncular, sektörde dokunaklı sesiyle herkesin tanıdığı Chris Avellone'un anlatımıyla karşılaşacaklar. Ember'in sıcağı ve de Rime'ın soğuğu kontrol etmesiyle, çiftimiz güçlü kuvvetli rüzgarlar, donmuş nehirler, kontrollü patlayıcılar ve daha pek çok şey oluşturmak ve bir çok ayrı dünyada çeşitli bulmacalar çözmek için eşsiz yeteneklerini ayrı ayrı ve bir arada kullandıkça güzel manzaralar canlı hale gelir. Eşsiz yetenekleriyle ikilimiz, macera ve ilişkilerinin pek çok farklı aşamasında birbirlerine güvenmeyi öğrenecekler.