Deadlink
Deadlink, içinde roguelite unsurlar barındıran bir siberpunk birinci şahıs nişancı oyunudur. Deneysel Deadlink projesi için işe alınan ilk ajan sensin. Dünyanın en güçlü şirketlerinin planlarını engellemek için sıkışık gecekondu mahalleleri, çarpık laboratuvarlar, kirli depolar ve gösterişli ofis binalarında savaşarak ilerleyen otonom bir savaş kabuğuna pilotluk yap. Ölümcül silahlar kullan, becerilerini ve teknolojini yükselt, yıkılabilir ortamları yerle bir et ve şirketlerin kâr etmelerini engelle. Üstelik bunların hepsini aynı anda yap. Kurumsal Güvenlik Ajansı'nın en büyük silahı sensin. Şirketlerin ve onların kirli anlaşmalarını sekteye uğratmak senin görevin. Karargâhtaki ekibin seni desteklerken, yetkililer tarafından inkar edilebilecek bir askeri operasyona atılacaksın. Sonuç olarak, ancak bu şekilde umutsuz bir davada harcanacak paranın çok altında bir maliyetle işleri düzeltebilirsin. Her bir deneme farklı olacak ancak bir şey asla değişmeyecek: sana karşı sayıca üstün olacaklar. Koşarken, zıplarken ve çevreyi kendi lehine kullanırken ayaklarının üzerinde hızlı düşünmeye hazır ol. Bir saniye için bile durmamalısın. Kabuğunu güçlü silahlarla donat. Etrafına kaos salarken ve yarattığın yıkımla kendi yolunu açarken değişik kombinasyonlar dene. Düşmanlarını uzaktan vurmak, onları durum etkileriyle zayıflatmak ya da sadece silahlarınla dehşet kusmak... Oyun tarzın ne olursa olsun sana göre teçhizatlar bulabileceksin. Düşmanlarının mermi ve insan gücü sıkıntısı yok. Ama sen de boş değilsin. Elbette arada sırada bir savaş kabuğu kaybedebilirsin ancak bir sonraki kabuğun daha da çetin olacak. Her yeni denemene güçlendirilmiş beceriler ve daha ölümcül ateş gücü ile başlayacaksın!