Crash Drive 3
Çoklu oyunculu araba dublörlük oyun alanına hazır mısın? Aşırı eğlenceli crossplay destekleyen multiplayer sunucuları ile! Canavar kamyon, tank ve daha fazla harika arabaları devasa açık dünyada sür. Seviye atla, olay oyna, nakit kazan, yeni arabaların kilidini aç ve gizemleri keşfet... Crash Drive geri döndü bebek! REKABETÇI OLAYLAR Devasa sahil topunu yok et, aynasızlar olarak hırsızları yakala ya da kralın tacını yürüt, bunlar oyunun eğlenceli 10 etkinliğinden sadece birkaçı. Rastgele rekabetçi etkinliklerde pratik yapın, rakiplerinizi yenerek en çok parayı kazanın ve yeni harika araçlar ile özelleştirilebilirler alın. DELI ARAÇ SEVIYELENDIRME Nitro desteği kullanarak aracının nitro kapasitesini artır, en üst hızda sürerek arabanın en üst hızını artır, jeton düştü? Arabanın istatistiğini ’Makslamak’ yeni araba ve modifiye almanı sağlayan oyuncu seviyeni artırır. 50'den fazla araçları topla ve şık antenler, nitrolar ve oyun adınızı içeren benzersiz plakaları satın al. Maksimum oyuncu seviyesine ulaşınca prestij yap ve kimin Crash Drive 3 patronu olduğunu göster! Altın kaplama araba, millet? AÇIK DÜNYA KEŞFI Aydan dünyaya kadar! Uçsuz bucaksız açık dünyada özgürce araç sür. Aya roketle uç, kralın kalesini yönet, kanyonların arasındaki vahşi batı salonlarına git veya kutuplarda buz üstünde drift at. Dondurucu soğuktan sıkıldın mı? Tropiklere doğru rahatlatıcı bir feribot turuna ne dersin? Her ortam özeldir ve gizli alanlar, toplanabilirler ve özel paskalya yumurtaları ile doludur. Bu dünyayı keşfetmeyi bitirebileceğini mi düşündün? TANK SAVAŞLARINDA BIR PATLAMA YAŞA! Rakiplerinizi hava arenasından çarpıp patlatarak yerin dibine sokun ve savaş alanını domine edin. Her biri benzersiz oyun tarzı olan tankları satın almak için kazanın. Heyecan verici tank savaşı modunda çok eğleneceksin! ARKADAŞLARINLA ISTEDIĞIN PLATFORMDA OYNA! Hangi platformda oynarsan oyna, çapraz-platform desteği ile her zaman arkadaşlarınla oynayabilirsin. Bağlantın gitse bile sen farkına varmadan tamamen tek başına oynayabilceğin tek kişilik moda bağlanırsın. İnternet bağlantısı asla bir problem değil!