CONSCRIPT
CONSCRIPT için ön sipariş ver ve Altın Silah Paketi ile Altın Silahı cephaneliğine ekle. Altın Silah, altın kaplamalı bir Mauser C96 kopyasıdır. “Standart yarı otomatik Alman menşeli tabancanın altın kaplı Çin sürümü. Nişangâhındaki yanlış işaretler, bunun bir kopya olduğunu gösteriyor.” CONSCRIPT, türün klasiklerinden ilham alan, Büyük Savaş sırasında 1916 yılında geçen bir hayatta kalma korku oyunudur. CONCRIPT, eski korku oyunlarının zorlayıcı mekaniklerini bütünleyici, gerici ve benzersiz bir deneyim hâlinde harmanlamaktadır. CONSCRIPT’te kardeşi Verdun Muharebesi’nde kaybolan bir Fransız askeri olarak oynayacaksın. Karmaşık siperlerde ilerleyip, düşmanlarla dolu kaleleri aşıp, tarafsız bölgeyi geçip kardeşini bulabilecek ve onu sağ salim eve döndürebilecek misin? Eşsiz bir tarihi ortamda, Verdun Muharebesi’nde klasik ve akıl gerektiren korku oyunu mekaniklerini deneyimle. Farklı zorluk ayarları, birden fazla son, açılabilir kıyafetler ve bonus silahlar sayesinde oyunu birçok kere oynayabilirsin. Farklı Birinci Dünya Savaşı silahları kullanan çeşitli düşman askerleriyle yüzleş. Piksel sanatı estetiği ve gerici ses tasarımı eşliğinde korkunç bir atmosferin içinde hayatta kalmaya çalış. Eşyalarını yönetmeni ve rotanı iyi planlamanı gerektiren bölüm tasarımında kafa karıştırıcı çevre bulmacalarını çöz. Birbiriyle örtüşen Birinci Dünya Savaşı temalı haritaları keşfet.