CAPTURED
"Yeni Xbox oyunu, BioShock ile Resident Evil'ı buluşturuyor"Gaming Bible İlginç olaylar ve sürekli değişen odalarla dolu prosedürel olarak oluşturulmuş sonsuz bir koridoru keşfet Asla bitmeyen bir döngüde mahsursun ve evden her çıktığında aynı koridora dönüyorsun. Zifiri karanlığın içindeki her odanın ardından bir zamanlar tanıdığın ev artık giderek yabancılaşıyor. CAPTURED, kendi evinde sonu gelmiyormuş gibi görünen bir koridordan kaçabilmek için tuhaf durumları kameraya almaya çalıştığın analog bir korku oyunudur. Gizemli olayları araştır, korkutucu varlıklardan kaç ve koridorun sonuna ulaş! Hafıza becerilerini kullanarak döngüyü kır. Kameranı şüpheli değişimlere yakınlaştır ve tuhaflık türünü seç. Döngüdeki sıra dışı bir olayı kaçırırsan veya hatalı tanımlarsan kameranın hafızası silinir. Kaçabilmek için 13 tuhaflığın hepsini doğru yakala. İstenmeyen misafirlere karşı dikkatli ol. Sessizlik iyi bir taktik olabilir fakat bir döngüde çok uzun süre kalırsan yerini ifşa etme riskin bulunur. El fenerini, kameranı ve kapıları stratejik hamlelerle kullanarak her varlığın kendine has mekaniklerini atlat. Özel bir hareket deneyimi ile gerçekçi grafiklere, minimal bir arayüze ve ürkütücü bir atmosfere sahip nostaljik bir 90'lar estetiğine adım at. ÖZELLİKLER 90'lı yılların sonlarında geçen bu oyunda ıssızlık ve kısır döngüye sıkışmış bir evde mahsur kalma hissini yaşa. Prosedürel olarak oluşturulmuş ve ürkütücü bir atmosfere sahip bir koridoru keşfet. Kameranı tuhaflıklara yakınlaştır ve onları yakala. Yakalanan tuhaflıkları Nesne, Elektronik, Aydınlatma, Su, Kayıp Oda ve Bozuk Oda gibi kategorilere yerleştir. Her biri özel niteliklere ve mekaniklere sahip üç canavarla yüzleş ve hayatta kal. Gerçekçi grafiklere, VHS kasede çekilmiş gibi görünen 90'lar estetiğine, dinamik bir kamera sistemine ve sürükleyici bir el feneri hareketine sahip analog bir korku deneyimine hazır mısın?