Candivity: Platinum Edition
Şeker dolu bir maceraya atılmak üzeresin! Şekerleri birleştir ve tatlı bir patlamaya hazır ol! YENİ VERSUS MODU! En büyük şekeri oluşturmak için yarış, rakibini yavaşlatmak için akıllı taktikler kullan. Kurnaz güçlendiricileri serbest bırak ve en büyük şeker ustasının kim olduğunu kanıtla! Her türlü yapışkan durumdan seni kurtarabilecek olağanüstü güçleri topla. Onları karıştır — belki daha da güçlü bir şey ortaya çıkar! Özellikler: - Çılgın mekaniklere sahip 5 harita! - 42 karakter, 24 saç stili ve 48 aksesuar! - Yeteneklerini sergilemek için çevrim içi liderlik tabloları! - Takım çalışmanı test etmek için işbirliği modu! - Arkadaşlarını sabote etmek için karşılaşma modu! - Çılgın mekaniklere sahip 2 harita! - Oyunu değiştiren harika güçlendiriciler! - Kendi ismini ve karakterini özelleştir! - Tatlı ve sevimli bir estetik Sürprizlerle dolu dünyalarda yolculuk et. Her biri farklı zorluklar sunar. Hepsinin üstesinden gelip en büyük tatlıyı birleştirebilir misin? Yeni bir rekorla gününü tatlandır!