Bulletstorm: Full Clip Edition Duke Nukem Bundle
Terk edilmiş bir gezegene mecburi olarak ayak basmanın ardından Grayson Hunt, intikam almak ya da hayatta kalmak arasında zor bir seçim yapmak zorunda kalır. Suikastçı grubu Dead Echo'nun sürgüne gönderilmiş bir üyesi olan ve intikam ateşiyle yanan Grayson, kendisine ihanet eden komutanla yüz yüze geleceği ya da ekibinin gezegenden canlı olarak kurtulmasını sağlayacağı Stygia'da ekibini sahile vurmuş olarak bulur. Bütün Bulletstorm genelinde oynayın: Orijinal FPS aksiyon kahramanı olan Duke Nukem olarak yaşayacağınız Full Clip Edition mücadelesinde, Duke'ün orijinal sesinden kaydedilmiş tam bir metin ve yeni konuşmalar bulunuyor! Bulletstorm: Full Clip Edition, mevcut eklentilerini ve ilave olarak Full Clip'e özel tamamen yeni içerikleri barındıran tam bir Bulletstorm deneyimidir!