Bulletstorm: Full Clip Edition
Terk edilmiş bir gezegene mecburi olarak ayak basmanın ardından Grayson Hunt, intikam almak ya da hayatta kalmak arasında zor bir seçim yapmak zorunda kalır. Suikastçı grubu Dead Echo'nun sürgüne gönderilmiş bir üyesi olan ve intikam ateşiyle yanan Grayson, kendisine ihanet eden komutanla yüz yüze geleceği ya da ekibinin gezegenden canlı olarak kurtulmasını sağlayacağı Stygia'da ekibini sahile vurmuş olarak bulur. Bulletstorm kullanan tek oyunculu (ya da 30 rekabete dayalı skor tabanlı mücadeleden birisinde veya 12 yardımlı çok oyunculu harita ile) mücadele boyunca ustaca düşmanlarınızı öldürün: Bulletstorm, en yaratıcı veya hayal edilebilir şekilde öldürmeleriniz için sizi ödüllendiren, eşsiz "Skillshot" sistemi. Bulletstorm: Full Clip Edition, mevcut eklentilerini ve ilave olarak Full Clip'e özel tamamen yeni içerikleri barındıran tam bir Bulletstorm deneyimidir!