Bless Unleashed: Ultimate Founder's Paketi
Bless Unleashed: Ultimate Founder's Pack ile Lumios dünyasına erken adım atacak kişilerden biri ol! Bu Founder's Pack ile oyuna, özel bir Kurucu unvanına, eşsiz bineklere ve daha fazlasına 15 gün erkenden sahip olabilirsin! Bless Unleashed, Deluxe Founder's Pack satın alanlara 26 Şubat 2020 TSİ 21.00'da oynanabilir olacak. Ultimate Founder's Pack içerikleri: Bless Unleashed'e 15 Gün Önceden Erişim Özel Kurucu Unvanı “Pyreborn” 3 Destansı Binek - Ivory Unicorn - Ironclad Rhino - Inferno Stallion 2 Destansı Kostüm Seti - Gilded Enforcer - Crimson Slayer Destansı Crimson Silah Seti 90 Günlük Valor Perks (günlük Lumena ödülleri ve oyun içi fazladan güçlendirmeler) 2.000 Lumena 2 İlave Karakter Yuvası Bless Unleashed, ilk olarak Xbox One'a çıkacak olan yeni nesil bir MMORPG. Bu vahşi topraklarda yaşayan acımasız ve ölümcül canavarları öldürmek için nefes alıp veren inatçı dünyada maceraya dal (ve hayatta kal). Her biri kendine has farklı kombinasyonlarda çarpışma deneyimleri sunan ve çevrimiçi oynanmak üzere tasarlanmış beş klasik sınıftan birini seç. Tehlikeli yaratıklar ve kutsal sırlarla dolup taşan, zengin detaylara sahip dünyayı keşfedip burada hayatta kalmak için ekibini topla. Bless Unleashed 12 Mart 2020 tarihinde çıkacak.