Blasphemous + Blasphemous 2 Bundle
Mucize seni çağırıyor ey Günahkâr! Bu pakette çok sevilen indie oyunlar Blasphemous 1 ve 2 seni bekliyor. Blasphemous dünyasına girip günah çıkarmaya hazır ol. Blasphemous 1'de, "Silent Sorrow" katliamından kurtulan tek kişi olan Penitent One ile tanışacaksın. Sonsuz bir ölüm ve dirilme döngüsünde mahsur kalmışken dünyayı bu korkunç kaderden kurtarmak ve çektiğin acıların kaynağına ulaşmak senin elinde. Blasphemous 2'de ise mezarından kalkarak yabancı, yeni bir dünyaya atılacak ve yeniden Miracle'a karşı sonsuz bir mücadeleye gireceksin. Gizem ve sırlarla dolu tehlikeli bir dünyayı köşe bucak keşfederken bu döngüye son verme yolunda önüne çıkan korkunç düşmanlarını parçala. Göz alıcı pikselli görseller ve nefes kesen orijinal müziklerle kendini bu dünyadan koparamayacaksın.