Before Exit: Gas Station + fig. bundle
1. Before Exit: Supermarket Işıklar vızlıyor, reyonlar boş ve amiriniz sizi kovmak için her türlü bahaneyi bekliyor. Bir süpermarket çalışanı olarak göreviniz dükkanı kapatmak ama tek çıkış yolu "kusursuzluk". 🛒 Günlük Görevler: Her ışığı kapatın, buzdolaplarını kilitleyin ve yerleri paspaslayın. 🧐 Detaylara Dikkat: Son kullanma tarihi geçmiş yoğurtlardan titreyen neon tabelalara kadar en küçük hataları bile bulun. ⚠️ Baskı Üzerinizde: Atlanan tek bir görev, kovulmanın sert gerçeğiyle yüzleşmek demektir. 2. fig. Anılarınız olmadan ve sınırlı araçlarla gizemli bir fabrikada uyanıyorsunuz. Bu retro esintili bilimkurgu platform oyununda, varlığınızın ardındaki gerçeği bulmak için koridorlarda savaşmalı ve yeteneklerinizi geri kazanmalısınız. 🤖 Aksiyon ve Savaş: Devriye gezen dronlarla savaşın ve 3 zorlu patronla yüzleşin. 🔓 Yeteneklerin Kilidini Açın: Becerilerinizi geliştirmek ve yeni alanlara ulaşmak için çipler toplayın. 🗝️ Sırrı Çözün: Tuhaf bir dünyayı keşfedin ve "fig" kelimesinin gerçek anlamını öğrenin.