Barton Lynch Pro Surfing
Barton Lynch Pro Surfing, sizi gezegenin en egzotik yerlerinde dünyanın en iyi sörfçüleriyle karşı karşıya getiren bir spor oyunudur. Geniş dünya turu, derinlemesine bir liderlik tablosu ve spor yorumları içeriyor veya serbest sörf yapmayı tercih ederseniz, bunun yerine devasa yerleri gezin. Son teknoloji grafikler, sert fizik ve acımasız dalgalarla buluşuyor. Pompa kontrolü dalganın gücünü kullanır, böylece daha hızlı sörf yapabilir ve daha fazla hareketin kilidini açabilirsiniz. Daha fazla hız = daha fazla hareket! Pompalayın, o dudağı parçalayın, fıçıya alın ve fıçı, tepe, sola, sağa kırılan veya sadece köpük parçalanan dalgalardan hava fırlatın. Kendi karakterinizi hayatınızın bir santimine kadar özelleştirin veya günümüzün en iyi profesyonellerinden bazıları olarak oynayın: Yago Dora, Clay Marzo, Nathan Florence, Soli Bailey, Mahina Maeda, Vahine Fierro, Felicity Palmateer ve tabii ki efsanevi dünya şampiyonu, antrenör ve Pro Surf yorumcusu Barton Lynch.