Bakery Simulator
"Gün ağarmadan kalk ve fırıncı olmanın ne demek olduğunu gör! Birkaç düzine ekmek türünün nasıl pişirildiğini öğren. Gerçekçi fırın makinelerini kullan. Siparişleri marketlere teslim et, para kazan ve yatırım yap. Orijinal tarifleri baz al veya malzemeleri test ederek yeni mamuller ortaya çıkar. Fırın Simülatörü'nde her tarif gerçek olanlardan esinlenmiştir! Yemek kitabını kontrol edin, orijinal tariflerin bulunduğu bir veritabanını kullanın ve birkaç düzine ekmek, çörek ve daha fazlasını pişirmeyi öğrenin. Kesin olun -aksi halde ürünleriniz düzgün pişmeyecektir. Hedefinizi seçin. Mağazaların farklı türde pişmiş ürünlere ihtiyacı vardır. Ekmek ve çörekler yeterli değil - bazıları kruvasan, simit veya kek bekliyor. Günlük sipariş listelerine göz atın, bunları seçin ve düzenli teslimatları taahhüt edin. Teslimatları zamanında yaparak mağazalarda itibarınızı ve güveninizi artırın. En iyi malzemeleri bulun. Malzeme depolama alanını yönetin ve kontrol edin. Depodan farklı türde un, maya ve katkı maddeleri sipariş edin. Hangi malzemelerin eksik olduğunu veya hangilerinin eksik olduğunu kontrol edin - aksi takdirde kendinizi zor bir durumda bulabilir ve siparişleri yerine getiremeyebilirsiniz! Kazan ve yatırım yap. Zor kazanılan paranızı, daha da fazla ürün pişirmenize olanak sağlayacak yeni ekipmanlara yatırın. Diğer ekmek türlerini yapmak için daha büyük bir dağıtım aracı veya makine satın alın. Fırınınızı genişletin. Fırın özelleştirmesi. Kullanılabilir düzinelerce makine ve cihaz listesinden kendi fırın ekipmanınızı seçin. Kılavuzları yakından takip edin… veya kendi kullanım şeklinizi bulun. Çalışma alanınızı beğeninize göre yükseltin ve özelleştirin. Oyunda ilerledikçe daha fazla fırın makinesi kurun. Tezgah, raflar ve aletler satın alın. Pişirme için mükemmel koşulları yaratın! Lojistik anahtardır. Boşaltma sırasında mümkün olduğunca fazla zaman kazanmak için rotanızı planlayın. Acele edin ve açmadan önce sıcacık ekmeği dükkanlara teslim edin. Gecikmelerin size paraya mal olacağını unutmayın! Değişen bir müşteri tabanına sahip açık bir dünya. Zaman zaman yeni fırınlar ortaya çıkacak. Pazarın ihtiyaçlarına cevap verin ve iflas etmemek için yeni ekipmanlara yatırım yapın.