Atomicrops
Modern şehir hayatının zorluklarından sıdkın mı sıyrıldı? Eh, kalbin temizmiş; rahmetli amcanın çiftliği sana kaldı! Pılını pırtını toplayıp şehir dışında huzurlu bir hayata başlamanın tam zamanı. En kötü ne olabilir ki? Nükleer kıyamet olabilir mesela. Gün, bereketi kaçmış çorak topraklarda hayata tutunmayı başarmış tek besin kaynağını, yani ekinlerini savunma günü. Bu arada, mutantlar da insanlar kadar aç. İşine saygı duyan bir çiftçinin yapacağını yap: Ek. Evlen. Biç. Atomicrops, rogue benzeri aksiyon dolu bir çiftçilik simülasyonu. Çapanı, sulama kabını ve emektar bezelyeatarını kuşan; mutasyona uğramış "atomekinler" yetiştirirken hem köyün karnını doyur hem de cüzdanını doldur. Toprağını mutasyon geçirmiş haşarattan ve gece vakti çiftliğini basan haydutlardan koru. Köydeki eş adaylarına kur yap ve evlen; eşinle omuz omuza savaş ve tarlada çalış. Verimliliği, kârını ve gücünü arttırmak için yükseltmeleri topla ve tutsak hayvanları kurtar. Çiftlik evini kalıcı olarak geliştirerek her oynayışında bonuslardan faydalan ve sıralamalardaki yerini sağlama al! TEMEL ÖZELLİKLER TARLANI İŞLE. İnsan neslini hayatta tutmak (ve tabii o sırada ceplerini de doldurmak) için mutant ürünler yetiştir ve bol miktarda hasat yap. EVLEN. Yanında savaşması ve tarlayı işlemesi için yerel kasaba halkından bir kafadarı baştan çıkar ve onunla evlen. ÖLDÜR. Gece karanlığı çökünce mutasyona uğramış haşaratla savaş. Gün içinde de tehlikeli iklimlerde avcılık ve toplayıcılık yaparak tohum ve ganimet topla. Hiçbir şeyi ziyan etme; düşmanlarını gübreye çevirerek ekinlerinin kalitesini yükselt. GELİŞTİR. Çok eski çiftliklerin faydalı kalıntılarını bulmak için uzak bölgeleri keşfet. Çiftçilik gücünü arttırmak için paslı çiftlik ekipmanlarını, antika bahçıvanlık araçlarını ve bahçıvanlık yapma rehberlerini kullan. Silah ve yeteneklerini geliştirmek için köyde paranı harca. Çiftlik evini her yeni oyunda devam eden kalıcı bonuslarla geliştir. ARKADAŞ OL. Domuzlardan, tavuklardan ve ineklerden oluşan arkadaş çevreni kullanarak çiftlik işlerini otomatiğe bağla. Atomekin yetiştirmek her yiğidin harcı değil; alabileceğin her türlü desteği almalısın. Çiftliğinde gezip dolaşması için bir sürü farklı kedi de sahiplenebilirsin. REKABET ET. Daha fazla puan çarpanı açmak ve sıralamada şampiyon çiftçiler arasındaki yerini sağlamlaştırmak için oyunda ilerleyerek daha zor yıllara ulaş.