Atomicrops: Reap What You Crow
Ne Ötersen Onu Biçersin, bütün Atomicrops emeklerinin karşılığını almanı sağlıyor! Ayrıca çok eski bir sorunun da cevabını veriyor: "At üstünde dev bir tırpanı olan bir karga-insan nasıl görünürdü?" Bilirsin işte, asırlardır sorulan o klasik soru. Bu DLC'nin içindekiler... Yeni Karakter: Keklikkargası - Pişirme kazanlarıyla çiftliğe yeni gelen Keklikkargası'nın, düşen tüm tohumları mısır ya da güle dönüştüren özel bir diyeti var. Giderek artan yüksek kalitede tohumlar elde etmek için büyük ekinleri topla ve eşsiz yükseltmeler almak için kazanları doldur! Yeni Eşsiz Bitki: Keklikotu - Yendiğinde kalpancarların yerini alır. Bonus yükseltmeler kazanmak için Keklikkargası'nın kazanlarını belirli ekinlerle doldur. Yeni Silah: Tırpan - Ekinleriyle VEYA düşmanlarının ters tarafıyla yakından ilgilenmek isteyenler için harika seçim. Bu silah, tonlarca kullanışlı çiftçilik ve çatışma modları sunan ilk ve tek yakın dövüş silahımız. Tırpanın yükseltme yapanlara atıyla birlikte geldiğinden bahsetmiş miydik? Yeni Silah: Sülük Silahı - Hiç kendine "Canım kendim, mermi yerine dev bir (ya da iki) sülük atsaydık nasıl olurdu acaba?" diye sordun mu? Artık sormana gerek yok. Unutmadan, ıyy.