Atomicrops: Deerly Beloved
Çiftlikte hasat zamanı işleri biraz ürkünçleştirmeye karar verdik (burada tüylerinin diken diken olması gerekiyor). Atomicrops'un en yeni Cadılar Bayramı temalı DLC'si Boynuzlu Sevdiceğim'de ürkütücü pek çok yenilik ve güncellemeler seni bekliyor! Bu DLC'nin içindekiler... Yeni Bölüm Sonu Canavarı - Çiftçiliğin zor olduğunu mu düşünüyorsun? Şimdiye kadarki en zorlayıcı mücadeleye hazır ol: Evlilik. Şergeyik, zorla da olsa evlenmeyi kafaya koydu. Ama buketini unuttu. Bu yeni bölüm sonu canavarı ölüm ve parçalamayı beraberinde getiriyor! Şergeyik'i kendi oyununda yen ve numaralarını alt etmenin karşılığında büyük ödüller kazan! Yeni Destansı Kamplar - Tüyler ürpertici ödülleri açmak için yeni düşman kamplarını keşfet! Çiftçinin ölü, buz gibi ellerinden bu güçlü ruh toplayıcı tırpanı kap ve yepyeni ürkütücü ödüller içeren mutant ağacını keşfet Yeni Arkadaş - Kıyamet sonrası maceralarında sana yardımcı olmak için öteki dünyadan biri geliyor. Yeni Eşyalar - Yeniden dikebilmek için ağaç kesmeni sağlayan bir balta kap, güzel ekinlerini toplayabileceğin ağaçlar satın al veya bir güneş saati satın alarak kelimenin tam anlamıyla nakdi vakte çevir!