Astro Miner: Gold Edition
Farklı arazi yapısına sahip olağanüstü gezegenlere uç ve üsünde satmak üzere değerli mineraller çıkarmaya başla. Kristal yığınlarına ulaşmak için koridorlar aç veya dinamit kullanarak istediğin yerde kaz. İşçileri işe al ve işi hızlandırmak için otomatik madenci makinesi kur! Zamanla, daha zorlu arazi koşulları nedeniyle madencilik zorlaşır. Madenci makinen, işçiler, vakum tabancan, karakterin ve sırt çantan için çeşitli yükseltmeler satın almak üzere para topla. Böylece iyi hazırlanır ve mineralleri çok daha hızlı çıkarırsın! Özellikler: - Power‑up veya görünümlere harcayabileceğin ekstra altın paraların bulunduğu 12 bonus yeraltı madeni keşfet - Kullanabileceğin 2 yeni araç aç - Birçok bilinmeyen ve gizemli gezegende seyahat et - Vakum tabancanla farklı arazilerden değerli kristaller çıkar - Topladığın kristalleri üssünde satarak bol para kazan - co‑op modunda en fazla 2 oyuncu ile görevleri paylaş - Paranı kapasite, güç, hız, işçi, kazı hızı ve otomatik madenci deposu yükseltmeleri için kullan - Kazmakta zorlanırsan power‑up kullan veya dinamitle alanı patlat - Altın paralar bulmak veya görevleri tamamlamak için yer altına ışınlan - Ay’ı ziyaret et ve orada seni bekleyen ödülleri gör - Paralarını harika görünümler ve hoverboard aracı açmak için harca - Gezegenlerde bir zamanlar yaşamış harika canlıların fosillerini bul - Bu canlıları hayata döndür, seni takip etsinler ve ekstra bonusların tadını çıkar Sırt çantası kapasitesini artıran, kristalleri çeken bir mıknatıs veya hareket hızını artırırken araziyi eriten bir jetpack gibi power‑up’lardan faydalan. Ancak ücretsiz değiller: onları kullanmak için gezegendeki portaldan geçip yer altına ışınlanarak altın paralar bulmalısın. Paraları ayrıca görünümler, yeni vakum tabancaları ve hatta araçlar için harcayabilirsin! Kim, bilinmeyen bir gezegende hoverboard sürmek istemez ki? Yalnız kazmak istemiyorsan bir arkadaşını co‑op moduna davet et ve görevleri paylaşın! Favori görünümlerinizi seçin, hoverboardlara atlayın ve renkli mineralleri satarak birlikte zengin olun! Arazi içindeki fosiller süper teknoloji ile canlandırılabilir; seni takip eder ve çeşitli bonuslar sağlarlar. Şimdi harekete geç! Uzay kıyafetini giy, yeni gezegenler keşfet ve değerli kristalleri çıkar!