Astro Miner: Moons DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Üzerlerinde büyük nakit ödüller bulup yükseltmeleri çok daha erken almanı sağlayacak 12 bonus seviye ve ay - Yeni Kırmızı Halı aracı - Yeni Gökkuşağı Bulutu aracı Farklı aylara bir yolculuğa çık, bol bol para topla ve yeni araçları dene!