Assassin's Creed 4 Black Flag Karibien, 1715. Mytomspunna pirater har kopplat ett grepp om både land och hav. De plundrar stora förmögenheter och får stora riken att gå på knäna. Bland dessa laglösa finns Edward Kenway, en ung och modig kapten som vinner piraternas tillit, men vars guld- och ärelystnad kan få allt de byggt på fall. Assassin's Creed Unity Paris, 1789. I flera hundra år har Frankrike styrts av adeln. Det är på väg att förändras. På denna dag reser sig Paris befolkning mot tyranniet. Nu, under en av historiens mest brutala och kaotiska revolutioner, vilar en nations öde på en assassins svärd. Assassin's Creed Syndicate London, 1868. De rika skor sig på industriella revolutionen medan arbetarklassen sliter ihjäl sig – tills ett par lönnmördare från den undre världen träder fram för att försvara dem.