Merhaba, ARK'dan Kurtulanlar! Burada eski dostun Bob var. Ve ayaklarınızı yerden kesecek bazı haberlerim var! İki destansı ARK macerasını dudak uçuklatan tek bir anlaşmada birleştiren nihai paket olan ARK: Bob's Bundle'dan bahsediyorum. Elinize geçeceksiniz: ARK: Hayatta Kalma Yükseldi Dinozorların hayatta kalmasında yeni bir çağa yeniden doğun! ARK: Survival Ascished, sevilen ARK deneyimini büyüleyici Unreal Engine 5 grafikleriyle yeniden canlandırıyor ve tarih öncesi dünyayı daha önce hiç olmadığı şekilde hayata geçiriyor. Nefes kesici derecede güzel bir adayı keşfedin, yüzlerce hayranlık uyandıran yaratığı evcilleştirin ve yetiştirin, güçlü aletler ve silahlar yapın, geniş üsler inşa edin ve besin zincirinin tepesine giden yolda savaşın. ARK: Bob'un Uzun Masalları Efsanevi ARK maceralarımı anlatırken bana katıl Bob! Karl Urban'ın seslendirdiği, Auliʻi Cravalho'nun seslendirdiği, hayattan daha büyük hikayelerimi genç Meeka ile paylaşacağım. Animasyonlu Kaşif Notlarımı kurtararak ARK destanımı bir araya getirin ve Ada, Scorched Earth, Aberration ve Extinction'daki inanılmaz gerçek kaçışlarımın harikasını, eğlencesini ve çift yumruklu aksiyonunu deneyimleyin! En iyi ARK deneyimi olan ARK: Bob's Bundle'ı kaçırmayın!