Biyom sistemi arızalı bir ARK'da uyanan oyuncular, "Aberration"da daha önce hiç olmadığı kadar egzotik yeni zorluklar ile yüzleşecekler. Aşırı radyoaktif güneş ışığı ve çevresel tehlikeler, atlayış tulumları, tırmanma teçhizatı, mağara yapıları ve çok daha fazlası ile olağanüstü yeni canlılar gizemli derinliklerde bekliyor. Ancak 'İsimsiz'e karşı dikkatli olun; ışıktan nefret etmek üzere evrimleşen acımasız, Element bulaşmış insansı canavarlar! Aberration'da oyuncular, ARK'ların en büyük sırlarını ortaya çıkaracak ve hayatta kalacak kadar güçlü ve akıllı olanlar geleceğin neler sakladığını keşfedecekler! BİR ARK'DA BİR ŞEYLER TERS GİTTİ Aberration, oyuncuları hasarlı bir ARK üzerine yerleştirir. İç atmosferine sızan radyasyon yüzünden yeryüzü sertleşti ve yeraltında bol miktarda yemyeşil biyomlar oluştu. Bu ARK'nın arızalı bakım sistemleri; birçok tehlikeyi, yaratıkları ve çevrenin doğasını keşfetmek ve ustalaşmak için heyecan verici yeni bir dünya sunuyor. YENİ YARATIKLAR EVCİLLEŞTİRİN Aberration'ın yoğun radyasyonu, inanılmaz genetik mutasyonlarına ve harika yeteneklere sahip yeni yaratıkların ortaya evrimleşmesine neden oldu! Duvarlara tırmanabilen ve kamuflaj olabilen bir bukelemuna benzeyen 'Kaya Ejderi', karanlık ortamda yanınızda tutmak isteyeceğiniz 'Fener Köpeği', aynı anda birden fazla yaratığı yakalayıp fırlatabilen büyük bir 'Mağara Kabuklusu'. Eğer birini evcilleştirebilecek kadar yetenekliyseniz, çirkin 'İsimsiz Kraliçe'yi kontrol ederek düşmanlarınızı korkunç bir karın patlamasına neden olacak şekilde dölleyin! 50'DEN FAZLA YENİ EŞYA ÜRETİN Aberration dünyasında hayatta kalabilmek için yeni araçların yanı sıra yeni rekabetçi ve koop senaryolar için pek çok imkan bulunuyor. Tırmanma kazmaları, atlayış tulumu ve halatları kullanarak ARK'da gezin. Tehlikeli madde kıyafeti, patlayıcı mermiler, fosforlu çubuklar, gelişmiş silahlar ve daha pek çok daha fazlasıyla zorlu çevreye hakim olabilmek ve kendinizi korumak için gelişmiş engramları öğrenin. Balık tutma sepeti, gaz toplayıcı gibi eşyaları kullanarak yeni kaynaklar toplayın, mağara içindeki evinizi uçurum yapılarını kullanarak güçlendirin! YENİ ZORLUKLARI FETHEDİN Depremler, radyasyon, gaz kaçakları ve Element hazneleri oyuncuların hem yeryüzünde hem de yeraltındaki Aberration'ın çeşitli biyomlarında karşılaşacağı pek çok tehlikeden bazıları. Fakat bu çökmüş ARK'ın en büyük zorluğu acımasız İsimsiz'in hiyerarşisi. Buna karşı en iyi savunma için sürekli uyanık ve enerjik kalmak gerekiyor! Aberration'ın derinliklerinde korkunç -bir şekilde tanıdığınız- bir yaratık sizi bekliyor... Onunla yüzleşebilecek kadar güçlü olabilecek misin?