ARCADE GAME SERIES: DIG DUG
İlk defa 1982'de çıkan Dig Dug nihayet Xbox One'da! Yukarı, aşağı, sağa ve sola doğru kazarak yerin altında ilerle. Düşmanlarını önce şişir sonra zıpkınınla patlatarak veya taşla ezerek yok et. Düşmanları tünele doğru çekip bir kerede birkaçını öldürerek müthiş puanlar kazan. Ekrandaki bütün düşmanları yok ederek sonraki seviyeye geç! Sadece dört yön tuşuna ilave tek tuşla, kaya düşürme ve "şişir bırak" gibi bir dizi tekniği uygula. Orijinal ve en iyi "yeraltı imha oyunu" bu! Bu oyunun güzelliği, sevimli piksel grafikleri, canlı renkleri, ritmik temposu ve kendine özgü ses efektleri gibi ayrıntılarda gizli. Bu son sürümde scan çizgisi ve ses ayarlarının yanı sıra eski ve yeni versiyonlar arasında geçiş seçeneği de bulunuyor, gerçek kazıcılar için ideal! Ateşli tutkunlarının oynamak için sıraya girdiği bu şaheser oyunu sen de oyna!