Antarctica 88
Bu korkunç oyunda kendinizi canavarlar, silahlar ve maceralarla dolu korkunç bir bilimkurgu hikayesine dalabileceğiniz Antarktika'nın buzunda bulacaksınız. Antarktika'nın sakladığı korkunç yaratıklarla yüzleşmeye hazır mısınız? Kendini ve insanlığı kurtarabilir misin? Oyun "Antarktika 1" istasyonunda gerçekleşir. Geçtiğimiz altı ay boyunca babanız Vladimir Efimov'un keşif gezisi, buzu delmek ve içinde bulunan tarih öncesi mineralleri araştırmakla meşguldü. Altı hafta önce keşif seferi iletişimi durdurdu. Dört kişilik bir kurtarma ekibinin parçası olarak orada ne olduğunu çözmeniz gerekiyor. Çığlığınızı kimse duymayacak! Hikayenin ne olduğunu anlamak için bulmacaları çözün, keşfedin, toplayın ve nesneleri kullanın ve Antarktika buzundan canlı çıkmaya çalışın. Antarktika 88'de birçok son var ve hikayenin sonucu sadece sizin eylemlerinize ve kararlarınıza bağlı olacak. Tüm sonları açıp tüm hikayeyi bulabilir misin? Diğer sonları keşfetmek için oyunu tekrar oynayın. Bu oyun ayrıca şunları içerir: - Birden fazla sonla orijinal bir arsa - Birkaç çeşit canavar ve silah - Orijinal yazarın film müziği - Zorlu bulmacalar - Kabus gibi bir atmosfer Bu ikinci oyunumuz. Nasıl geliştireceğinizi biliyorsanız, geri bildirim bırakın! Antarktika'ya iyi yolculuklar arkadaşlar!