Angry Birds 2
Dünyanın en iyi kuş fırlatma, domuz patlatma oyununu oyna! Sapanı kullanarak kuşları domuzcukların kulelerine fırlat ve onları bangır bungur yere indir; her şey kıymetli yumurtaları kurtarmak için. Angry Birds dünyasında yeni misin? Angry Birds 2, efsaneleşmiş karakterleri tanımanın ve milyonlarca oyuncunun kalbini (ve boş zamanlarını) çalan bu eğlenceli oyunu deneyimlemenin en iyi yolu. Sağlam bir Angry Birds müdavimi misin? Angry Birds oyunlarıyla ilgili sevdiğin her şey, artı süper yeni eklemeler bu oyunda. Hangi kuşu ne zaman fırlatacağını seç, arkadaşlarınla oyna, çok aşamalı seviyeleri oyna, dünyanın her yerinden oyuncularla kapış ve işbirliği yap.