Amnesia: The Bunker
CADILAR BAYRAMI GÜNCELLEMESİ Bu çok özel güncellemeyle Amnesia: The Bunker’a oynanışı geliştiren, yepyeni korkular kazandıracak ve yeniden oynamayı daha da keyifli hale getirecek bir dizi YENİ ÖZELLİK ekleniyor. Not: Bunların çoğu Yeni Oyun+ özellikleridir ve sadece oyun bir defa herhangi bir zorlukta tamamlandıktan sonra erişilebilir. Amnesia: The Bunker, SOMA ve Amnesia yapımcılarının yeni birinci şahıs korku oyunu. Namlunda tek bir mermiyle bir başına kaldığın ıssız bir 1. Dünya Savaşı tabyasında, karanlıkta kol gezen terörle yüzleşmelisin. Ne pahasına olursa olsun ışıkları açık tut, hayatta kalma güdünü harekete geçir ve sağ salim dışarı çık. Oldukça yoğun bir korku deneyimi. Yükselen gerilim Hayatta kalmanın birçok yolunu deneyimlemeye hazır ol. Fransız askeri Henri Clément’ı canlandırırken elinde bir tabanca, gürültülü dinamolu bir fener ve ilerledikçe toplayacağın kıt kaynaklardan başka bir şeyin yok. Rastgelelik ve öngörülemez davranışlar nedeniyle hiçbir oyun şekli aynen tekrar edilemez. Her hareketine ve sesine tepki veren bir tehdit sürekli peşindeyken oyun tarzını cehennemle bile yüzleşebileceğin şekilde ayarlaman gerek. Her kararın oyunun ilerleyişini değiştirir. Her eyleminin bir sonucu var. Kabustan kaçış Yarı açık dünyada sorunları kendi yöntemlerinle çöz. Dışarıya çıkabilmek için çevreni keşfetmelisin. Burada neler yaşandığını anlamaya çalış. Mesela diğer askerlere ne olmuş? O kadar subay nereye gitmiş? Bu cehennem kapısının dibinde hangi kabuslar gerçek olmuş? Tabyanın gizemlerini açığa çıkar ve bu dipsiz kuyunun iblislerini tanıyarak hayatta kalma şansını artır.