Team17 Indie Heroes Pack
Team17, aksiyona atlıyor ve Xbox One için olan Team17 Indie Kahramanları Paketinde güçlendirilmiş, büyük bir Indie aksiyonu tecrübesi sunuyor! Bu pakette bulunan oyunlar: The Escapists - Oyuncuların hapishanedeki günlük yaşantıyı kaygısız bir şekilde tecrübe etmelerini sağlayan ödül kazanan bir hapishaneden kaçış simülasyonu. Alışkanları iyice öğren ve stratejini planlayıp Kaçışını başlat. Not A Hero: Süper Havalı Sürüm - Roll7'den 2.25D piksellere sahip, eğlenceli ve durdurulamaz bir aksiyon yapıtı. Ateş et, kay ve İngiliz aksiyonu ve mizahı dolu olan 28 seviye boyunca ilerle. Sheltered - Derin ve duygusal bir kıyamet sonrası hayatta kalma yönetimi oyunu. Olli Olli2: XL Sürümü - Alkışlanan kayma oyununun nihai sürümü. Yepyeni Serbest Kayış modunu içeriyor; işi öğrenmek ve o usta numaraları yapmaya alışabilmek için tasarlanmış uzatılmış ve rahatlatılmış seviyeler.