NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION
Roll7'in, eğlencesi bitmeyen bu 2,25 Boyutlu pikselli, politik eserinde Seçim Kampanyasına katıl. Dünyayı BunnyLord'a oy vermekeye ikna ederken, İngiliz tarzı aksiyon ve mizahın 28 seviyesinde, vurarak, kayarak ve infaz ederek ilerle. Run and gun oyun şekli ve saklanma esaslı çatışmaların dinamik karışımında, makul gücü makul olmayacak şekilde kullan. Kullanımı kolay hızlı kapama sistemi kaymana, yuvarlamana, köşelere kaçmana, mücadele ederek karşı koymadan önce düşman ateşinden sıyrılmana, infazlara ve yüzlerce mermiye olanak tanıyor. Her biri kendi oyun tarzına ve suç işleme becerisine sahip 9 farklı kahramandan birini seç. Şehrin pisliklerini, Cletus'un av tüfeğiyle kapıların ardından patlat, Kimmy'nin katana darbeleriyle ikiye ayır veya yalnızca Ronald'ın çekiciyle, suçun korkunç yüzünü göster. Ana hedeflere ve (bazen rastgele) ikincil hedeflere ulaşmak için tüm sertliğinle saldır ama kötü kahramanların bir anda şansını döndürebilecek beklenmedik orta seviye etkinlikler için de hazır ol. Seçim zaferinle aranda SWAT ekipleri, silah taşıyan yaşlılar, pandalar, pug'lar ve intihar eğilimli samuraylar duruyor. NOT A HERO: SUPER SNAZZY EDITION, Bunnylord'un kendisi olarak oynayabileceğin “ME, MYSELF & BUNNYLORD” oyununu sunar! Yeni kötüler, ortamlar ve zorluklar içeren 3 yepyeni görev sunan bu yeni macerada uzay-zaman sürekliliği tersliğini düzeltmek ve evreni dengesine kavuşturmak için makul olmayan gücü makul bir şekilde kullan.