Kingdom Come: Deliverance II Expansion Pass
Kingdom Come: Deliverance II deneyimini Expansion Pass ile iyileştir. Üç büyük hikâye genişletmesi ve 4 benzersiz kalkan tasarımı içeren Shields of Seasons Passing bonusu ile maceranı sürdür. Brushes With Death. Esrarengiz bir sanatçının gizemli geçmişinin sırlarını aydınlatmasına yardımcı ol ve kalkan boyamacılığı ile içindeki yaratıcılığı serbest bırak. Henry tuhaf mı tuhaf bir ressamla karşılaşıyor ve bu ressam onu karmaşık planlarla örülü bir ağın içine çekerek işleri iyice içinden çıkılmaz bir hale getiriyor. Peki kim ve ne bu adam? Bunca şeyi nasıl bilebiliyor? Ayrıca neden yanında boyalı bir insan kafatası taşıyor? Legacy of the Forge. Demircilik hünerlerini ortaya koyarak yanıp kül olmuş efsanevi bir demirci ocağını tamir et. Kuttenberg'in kalbindeki ocağı, çevresini ve özel odanı düzenleyerek, eşyalarla donatarak kendi evini ihtiyacına göre tasarla. Mysteria Ecclesiae. Bolca görev, ilgi çekici karakterler ve beklenmedik sonlarla dolu yeni bir hikâyeye adım at. Henry, karantina altındaki bir manastırın gizemlerini çözmek için bir dedektifin yerine geçiyor; kaynaklar az ve her gölgenin ardında bir tehlike yatıyor olabilir. Gizemi çözüp salgını durdurabilecek misin?