Kingdom Come: Deliverance II Brushes with Death
Esrarengiz bir sanatçının gizemli geçmişinin sırlarını aydınlatmasına yardımcı ol ve kalkan boyamacılığı ile içindeki yaratıcılığı serbest bırak. Henry tuhaf mı tuhaf bir ressamla karşılaşıyor ve bu ressam onu karmaşık planlarla örülü bir ağın içine çekerek işleri iyice içinden çıkılmaz bir hale getiriyor. Kingdom Come: Deliverance II dünyasının her iki haritasını da kapsayan bir görevler zincirinde Henry, yeni arkadaşının hayatının en önemli tablosunu tamamlamasına yardımcı olmak için bir dizi tanıdık ve tanıdık olmayan karakteri bulmalı, ikna etmeli (ve bazen de ortadan kaldırmalı). Bu gizemli karakterin ardında yatan pek çok sorunun cevabını keşfet. Kim ve ne bu adam? Bunca şeyi nasıl bilebiliyor? Ayrıca neden yanında boyalı bir insan kafatası taşıyor? Yeni görevlerin yanı sıra Henry, 100'den fazla benzersiz tasarım ve renk kombinasyonu arasından seçim yaparak çalışmaları için yepyeni kalkan tasarımları da edinebilir. Brushes with Death, Kingdom Come: Deliverance II'nin ilk genişletmesidir ve Expansion Pass ile Gold Sürüm'e dahildir.