Legacy of the Forge
Kuttenberg'e dön ve demircilik hünerlerini ortaya koyarak yanıp kül olmuş efsanevi bir demirci ocağını tamir et. Babanın, Martin'in gençliğinde çıraklığını yaptığı ocağı sahiplen. Ocağı, çevresini ve kendine ait özel odanı düzenleyip eşyalarla donatarak Kuttenberg'in kalbinde evini kur. Geçmişe doğru bir yolculuğa çık ve babanın demircilik hayatının şimdiye kadar bir sır gibi saklı kalmış bir bölümünü keşfet. Babanın bir zamanlar üzerinde çalıştığı etkileyici bir başyapıtın gizemini ortaya çıkar ve onun izinden devam ederek tamamla. Bir demirci ustası olarak kılıç dövme ve diğer ilginç taleplerinde Kuttenberg halkına yardımcı ol, demircilik hünerlerini şekillendir. Yeni günlük görevlere ek olarak ayrıca Henry artık para kazanmaya başlıyor. Demirci ocağın, özel odan ve çevresi için 100 milyondan fazla kombinasyona imkân sağlayan yepyeni bir ev özelleştirme sistemi sayesinde kuracağın. Demirci ocağın, tamamen donatıldığı zaman evim diyebileceğin bir yer haline gelecek. Legacy of the Forge, Kingdom Come: Deliverance II için gelen ikinci hikâye genişletme paketidir ve Expansion Pass ile Gold Sürüm sahiplerine ücretsiz sunulur.