Focus EntertainmentAksiyon ve macera
Kovana gir ve Aliens: Fireteam Elite hikâyesini deneyimle! Into the Hive Edition, oyunun Standart Sürümü ve ana oyunda zaten bulunan on iki mücadeleye ek olarak üç görevli bir yeni mücadele daha ekleyen Patojen genişleme paketini içerir. Aliens: Fireteam Elite hikâyesine yeni ortamlar, haritalar, kozmetik öğeler ve Endeavor mürettebatını şimdiye kadarki en tehlikeli görevlerine sokan bir mücadele ile devam et. Genişleme paketinde LV-895 gezegeninin vahşi doğasında gizemli bir patojen gelişir ve Xenomorph'lar bile onun yıkımı karşısında güvende değildir. Endeavor mürettebatı, bu gizemli yeni tehdidin kaynağını keşfetmek istiyorsa keşfedilmemiş topraklara seyahat edip korkunç yeni düşmanlarla yüzleşmelidir. Yeni gezegen LV-895'in gizemini keşfetmek üzere dört mücadelede savaşırken en fazla iki oyuncuyla veya yapay zekayla oyna. İkonik Aliens evreninde geçen bu üçüncü şahıs hayatta kalma nişancı oyununda harabelerde ve altındaki mağaralarda saklananları keşfet. Gizemli patojen, LV-895 gezegenindeki Xenomorph'ları ve yerel vahşi yaşamı mutasyona uğratıyor. Mutasyona uğramış çok sayıda düşmanla savaşıp yozlaşmanın kaynağını ortadan kaldırmak senin ve ateş takımının elinde. Patojen genişleme paketi ile yeni ortamlar, haritalar, silahlar ve daha fazlası AFE deneyimine dâhil oluyor. Mühendis kalıntılarını keşfet, düşman kovanlarını derinlemesine araştır ve dört bir yanda kol gezen ölümcül tehlikelerden kaçın. Hayatta kalmak için gerekenlere sahip misin? PATOJEN GENİŞLEME PAKETİ ŞUNLARI İÇERİR 3 yeni görevle tamamlanan yepyeni Patojen mücadelesi 8 Yeni Silah Her bir Sınıf Kiti için 1 Yeni Avantaj 13 Yeni Silah Eklentisi 7 Sınıf Kitinin her biri için 2 Yeni Kıyafet 6 Yeni Kafa Aksesuarı 21 Yeni Silah Rengi 10 Yeni Çıkartma 10 Yeni İfade Not: Bazı içerikler oyunda ilerledikçe kazanılmalıdır ve satın alındığında hemen verilmezler.