DYNASTY WARRIORS 9 Empires
Hayatınızı savaş alanına işleyin! "Empires" serisi için, kullanıcıların hem bine karşı bir aksiyonun heyecanını, hem de ülke fetih simülasyonunun inceliklerini yaşamalarını sağlayan yeni versiyon! DYNASTY WARRIORS 9 Empires hedefleri ■Ordularınıza özgürce komuta edin! Heyecan verici Castle Sieges! Çarpışma önceki oyunlardaki "Muharebelerden", yavaş yavaş her kalenin çevresindeki alanlarda gerçekleşen "Castle Sieges"e doğru gelişmiştir. Devamlı olarak değişen bir ortamda, en büyük sorunun "Bu kaleyi almanın en iyi yolu nedir?" olduğu bu yeni muharebe şeklinin keyfine varmak için gizli planlamalar yapın ve askeri güç kullanın." ■Bir Officer'in karakterinin ve sağladığı güvenin ülkeyi güçlendirdiği Politics Sistemi. Politics'de, officers seçimleri ve aralarındaki etkileşimler bir kuvvetin temellerini belirleyecektir. Oyuncular, Rulers (Hükümdar), Generals (General), Unaffiliated officers (Bağımsız subay) ve daha fazlası olarak oynayarak çeşitli hayat tarzlarını tecrübe edebilirler. Üstelik, officers'ın diğer officers ile etkileşimi, parçası oldukları ülkenin güçlenmesine yardımcı olacaktır. ■Çarpıcı şekilde yaşayın! Gelişmiş "Edit Mode". Oyun, serinin favorisi olan Edit Mode'u içerir. Oyuncular, çok sayıda parçadan kendi Custom Officers'i oluşturabilirler. DYNASTY WARRIORS 9'da boy gösteren 94 Musou Officers ve 700'ü aşkın Generic Officers ile oyuncular, kendi Dynasty Warriors deneyimlerini daha dramatik bir şekilde kalabalıklaştırabilirler. Not: DYNASTY WARRIORS 9 Empires Deluxe Edition da satıştadır. Satın alırken lütfen ürününüzü teyit edin. Not: Yalnızca Xbox Series X ve Xbox Series S, 4K çözünürlükte mevcuttur. 4K çözünürlük Xbox One X veya Xbox One S için mevcut değildir. Not: Demo, Castle Siege ve Edit Mode içeren Tutorial'ı oynamanıza olanak sağlar. Demo'da oluşturulan Custom Officers, tam oyunda kullanılabilir.