FMV Adventure
LATE SHIFT Late Shift, alınan risklerin büyük olduğu bir FMV suç gerilimidir. Londra'da acımasız bir soyguna katılmaya zorlandığınızda sizi yedi farklı sondan birine götürecek olan uyarlanabilir senaryolar sayesinde, bu interaktif sinematik deneyimde kendi maceranızı seçeceksiniz. THE ISLE TIDE HOTEL Isle Tide Otel'deki son gecelerinden önce ilgisiz bir baba, genç kızını eklektik bir tarikattan kurtarmak zorundadır. Oyuncuların Eleanor Malone'u kurtarmak için gelişen garip olayları araştırdığı bu interaktif canlı çekim gizem oyununda her karar hikâyeyi etkiliyor. THE COMPLEX Londra'da gerçekleşen büyük bir biyolojik silah saldırısından sonra iki bilim adamı kendilerini zaman ve havanın giderek tükendiği bir laboratuvarda kilitli bulurlar. THE SHAPESHIFTING DETECTIVE Shapeshifting Detective, doğaüstü suç, cinayet ve gizem içerikli bir FMV (tüm devinimli video) oyunudur. Oyunu dedektif olarak oyna ve herhangi bir karaktere bürünerek cinayeti soruştur. Bir sonraki kurbanı kurtar. WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? Sürpriz sonuyla alışılmadık bir FMV tabanlı cinayet çözme oyunu: Birisi Marcus Amcayı öldürmeye çalışıyor. Ailenin her yıl yaptığı bu bilgi oyununda gizemi çözen sen ol ve çok geç olmadan Uncle Marcus'u kurtar. TEN DATES Londra'da yaşayan ve gerçek bir ilişki arayışında olan Misha, en yakın arkadaşı Ryan'ı kendisiyle birlikte hızlı buluşma etkinliğine katılması için ikna eder. Potansiyel beş ayrı kişiyle eşleşecek olan Misha ve Ryan, birbirinden çok farklı kişiliklere sahip kişilerle çıkmak için cesaretlerini toplamalı ve cazibelerini ortaya koymalıdır. MIA AND THE DRAGON PRINCESS Bir grup şiddet yanlısı hayduttan kaçan ve İngilizce konuşamayan gizemli bir kadının çalıştığı yere gelmesiyle hayatı altüst olan cesur bar görevlisi Mia'nın etrafında gelişen canlı aksiyon ve interaktif bir aksiyon filmi. BLOODSHORE Bloodshore, ünlü yayıncılar, göstericiler ve idam mahkûmları arasında geçen televizyonda yayınlanan bir savaştır. Siz, hayatını değiştirebilecek bir ödül için savaşan kariyeri bitmiş bir aktör olan Nick’in kaderini kontrol ediyorsunuz.