Mia and the Dragon Princess
Bir grup şiddet yanlısı hayduttan kaçan ve İngilizce konuşamayan gizemli bir kadının çalıştığı yere gelmesiyle hayatı altüst olan cesur bar görevlisi Mia'nın etrafında gelişen canlı aksiyon ve interaktif bir aksiyon filmi. Mia, macera dolu bir hayatın hayalini kurmaktadır ancak bir nevi ailesi hâline gelmiş olan iş arkadaşlarına karşı duyduğu sorumluluk duygusu, onu sıkıldığı bir işte çalışmaya ve istemediği bir hayatı yaşamaya zorlamaktadır. Karşısına korkmuş ve kaçak hâlde yaşayan gizemli bir kadın (Marshanda) çıkınca Mia, onu koruma altına alıp kim olduğunu öğrenmeye karar verir ve bu karar onu entrika, gizem ve tehlikelerle dolu bir yola sürükler. İzleyicinin seçimleri Mia'ya macera boyunca yol gösterecek ve hem onun hem de gruptakilerin kaderini belirleyecektir. Oyun süresince girilen etkileşimler, gizemli kadının kim olduğunu bulmana yardımcı olabilir. Bununla birlikte Mia'nın grubun kalan kısmıyla girdiği etkileşimlerin de bir etkisi olacağından, her seçim hakkında dikkatlice düşünülmelidir.