Shadow of the Ninja - Reborn
Yıl 2029. Acımasız, distopik bir gelecek. Ülkeyi kurtarmak iki gece savaşçısının elinde! Gölgeler içinde geçen 33 seneden sonra, bu efsanevi aksiyon macerayı yeni bir gözle görmeye hazırlan! Hiç olmadığı kadar iyi bir görünüm ve oynanışla, Shadow of the Ninja - Reborn, kültleşmiş klasik oyunun hayranlarının beklediği, Tengo Project tarafından yeniden tasarlanmış hali. Bu heyecan verici aksiyon-macera oyununda, etkileyici katanana ek olarak, NES'teki orijinal oyuna kıyasla büyük ölçüde çeşitlendirilmiş yeni silahları kullanacak, güçlü ve kalabalık düşmanlara karşı bir ninjanın akrobatik ustalığını sergileyeceksin. Ancak mücadele bununla bitmiyor! 6 karmaşık, geniş ve ustalıkla tasarlanmış aşama, kurnazca tuzaklar ve zorlu platform bulmacalarıyla tüm yeteneklerini sınava tabi tutacak. Eleştirmenler tarafından zamanının en iyi 2 oyunculu eşli oyunlarından biri olarak değerlendirilen Shadow of the Ninja - Reborn, Hayate ve Kaede adlı efsanevi ninjalar olarak yerel ağda bir arkadaşınla birlikte oynamana olanak tanıyor. Tengo Project'in katkılarına ek olarak bu yeniden tasarım aynı zamanda simgeleşmiş Natsume sesinin ve çeşitli NES oyunlarının ünlü müziklerinin tasarımında çalışmış yıldız besteci Iku Mizutani ismiyle de öne çıkıyor. Bay Mizutani'nin hayranları ve dünyanın her yerinden retro oyuncular, bu ünlü gitar akorları ve yüksek ritimli retro melodilerini keyifle dinleyecek! Korkusuz kahramanlarımız Hayate ve Kaede, orijinal 8-bit modelleriyle kıyaslanınca devasa görsel yükseltmeler geçirdi. Geliştirmeler bununla da kalmıyor: Ölümcül düşmanlardan bir o kadar ölümcül aşamalara kadar, bu oyunun her parçası orijinaline sadık kalan ama büyüleyici yüksek kaliteli çizimlerle yeniden tasarlandı. O yüzden kendini gölgelerle çevrele ve bu karanlık aksiyon klasiği Shadow of the Ninja - Reborn ile tehlikeli beton ormanında kılıcınla kendine bir yol aç!