A Night on the Farm
Gizemli bir araba kazasının ardından kırsalda yaşanan dehşetten kurtul! Ani bir araba kazasının ardından gece vakti kırda yapayalnız kalıyorsun. Yakındaki bir çiftlik yardım veya sığınak sunabilir ancak bu yerde çok rahatsız edici bir şey var. Keşfetmekse daha büyük korkulara yol açıyor. A Night on the Farm, öngörülemeyen olay örgüsü ve keşfedilecek derin bilgiler içeren, retro esintili atmosferik bir korku macerasıdır. Araba kazanı ve çiftliğin kaçınılmaz çekiciliğini çevreleyen gizemi çöz. Birinci şahıs bakış açısıyla gezin, yeni gizemli ortamlara erişim kazanmak için şifreli notları ve ses kayıtlarını araştır ve hikâyenin sonucunu değiştiren kararlar ver! Gerçeği ortaya çıkarmak için yeterince uzun süre hayatta kalabilecek misin?