The Walking Dead: The Complete First Season
Robert Kirkman'ın ödüllü serisindeki aynı evrende geçen beş bölümlü oyun serisi. Hapse atılmış bir suçlu olan Lee Everett olarak oynayın. Zombiler tarafından ele geçirilen bir dünyada, hayatı için ikinci bir şans elde ediyor. Olaylarda uzmanlaşın, insanlarla tanışın ve mekanlara gidin böylece Şerif Rick Grimes'ın hikayesini öğrenin. Özenle hazırlanmış bir oyun deneyimi - aksiyonlarınız, seçimleriniz ve kararlarınız, tüm serideki hikayenizi etkiliyor.