Firewatch
Firewatch, Wyoming kırsalında geçen tek kişilik birinci şahıs gizem setidir. Yıl 1989. Adı Henry olan bir adamsınız ve Wyoming kırsalında yangın gözetleme işi yapmak üzere kargaşa dolu yaşamınızı bırakıp buraya gelmişsiniz. Bir dağın tepesine konmuşsunuz, duman çıkan bir yer var mı diye bakıp kırın güvenliğini sağlıyorsunuz. İşiniz bu. Özellikle sıcak ve kurak yaz aylarında herkes diken üstündedir. Delilah adındaki şefinize her zaman küçük bir el telsizi ile ulaşabilirsiniz. Geride bıraktığınız dünyayla tek bağınız bu alet. Ama kuleden dışarıdaki dünyaya bakınca garip bir şey dikkatinizi çektiği zaman vahşi ve bilinmeyen bir hayatı keşfedeceksiniz, karşınıza sorular çıkacak ve sahip olduğunuz yegane anlamlı ilişkiyi kuracak ya da yok edecek seçimler yapacaksınız. Bir Not: Firewatch yetişkinleri ilgilendiren konularda yetişkinlerin anlayacağı dilde ve yetişkinler hakkında bir video oyunudur. Daha genç bir oyuncuyla oynamayı düşünüyorsanız, uygun şekilde davranmayı bilmek iyi olabilir. İçerik ■ Şaşırtıcı bir güzellikte olan ve siz keşfettikçe genişleyen ıssız bir yaşam alanı. ■ Kişiye özel bir hikaye: yaptığınız seçimler hikayeye yön veriyor ve ilişkiler kuruyor. ■ İçinizi ürpertecek bir gizem. ■ Her tepede ayrı bir sır ve ayrı bir macera. Özellikler ■ Yaşayan, nefes alan karakterler Cissy Jones (The Walking Dead: Sezon 1) ve Rich Sommer (Mad Men) imzası taşıyor ■ Görkemli bir vahşi yaşam alanı oluşturanlar: Olly Moss (İllüstratör) ve Jane Ng (The Cave, Brutal Legend) ■ Nefes kesici öykü ve senaryo: Sean Vanaman ve Jake Rodkin (The Walking Dead: Sezon 1, Poker Night at the Inventory) ■ Heyecan verici orijinal müzikler: Chris Remo (Gone Home, Spacebase DF-9) ■ Akıcı birinci şahıs animasyon: James Benson (Ori & the Blind Forest) ■ Oyun kod yazım ve tasarım: Patrick Ewing (Twitter) ve Nels Anderson (Mark of the Ninja) ■ Programlama: Will Armstrong (Bioshock II) ve Ben Burbank (Costume Quest 2, Spacebase DF-9)