Gang Beasts
Gang Beasts, Beef City'nin acımasız sokaklarında geçen huysuz jelatinimsi karakterlerin olduğu, vahşi abartılı savaş sahnelerinin ve absürt tehlikeli ortamların yer aldığı şapşal bir çok oyunculu oyun. Karakterini özelleştir ve yakın dövüş oyun modunda yerel ya da çevrimiçi düşmanlarla savaş ya da çete oyun modunda arkadaşlarınla birlikte Beef City çetelerine karşı savaş.