Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition'da, Tomb Raider olma yolunda ilerleyen Lara'nın köken hikâyesinin son bölümünü keşfet. Ana oyunu; yedi indirilebilir içerik mücadele lahdi ve tüm indirilebilir silahlar, kıyafetler ve becerilerle bir araya getiren Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition, Lara'nın hayatındaki bu dönüm noktasına tanıklık etmenin en iyi yolu.