Outbound
Renkli bir dünyayı keşfet ve tekerlekler üzerinde kendi sımsıcak evini inşa et. İş istasyonları üret ve güneşten, rüzgârdan veya sudan enerji elde et. Aracını geliştir ve kişiselleştir, mahsul yetiştir ve en fazla 4 oyuncuyla elektriğe bağımlı olmadan sürdürülebilir bir şekilde yaşa. Outbound, ütopik bir yakın gelecekte geçen sımsıcak bir açık dünya keşif oyunudur. Boş bir karavanla başlayıp ister kendi başına ister arkadaşlarınla onu hayallerindeki eve dönüştür. Dilediğin tempoda inşa et ve keşfet. Materyal topla, üretim yap ve modüler parçalarla aracının hem içinde hem de üstünde yapılar inşa et. Teknolojini ilerlet ve evine güç sağlamak için enerjiyi verimli bir şekilde kullan. Keşfet Enerjisini güneşten, rüzgârdan ve sudan alan elektrikli karavanında renkli bir dünyayı keşfet. Çeşitli biyomlarda simgeleşmiş önemli noktaları dolaş. İnşa Et ve Üret Modüler bir bina sistemiyle hareketli üssünü inşa et. Aracını boyalarla, dekorasyonlarla ve mobilyalarla kişiselleştirip kendine ait sımsıcak bir ortam oluştur. Büyüt Bahçe kurup çeşitli bitkiler ve mantarlar yetiştir. Sağlıklı olmak için bunları ister çiğ olarak ye istersen de lezzetli yemekler pişir. Sonsuza Dek İyi Dost Patiler ve Bıyıklar Kulübesi'nde yeni bir dost sahiplen. Dostunu besleyebilir, sevebilir ve sana yardım edecek şekilde eğitebilirsin. Birlikte oyna Çeşitli biyomlarda yolculuğa çık, tekerlekler üzerinde evini ister tek başına ister çevrimiçi eşli modda en fazla 4 oyuncuyla inşa et.