Heroes of Might and Magic 3 - Tam Sürüm
Hainlerin katlettiği ve büyücülerin ölmeyen bir liç olarak yeniden hayata döndürdükleri eski Erathia kralı ülkenin düşman komşularının başında kendi ülkesine karşı savaşıyor. Bu yoldaki ilerleyişi, kızı Enroth Kraliçesi Catherine'in baba yurdunun kıyılarına dönmesiyle kesintiye uğruyor. Kraliçe Catherine'in ülkesini kurtarmak, babasının katillerini bulmak ve onu ölmeyen bedeninde tutsaklıktan kurtararak sonsuz huzura kavuşturmak için başlattığı mücadeleye katıl, ülkenin en büyük kahramanları ve en korkunç yaratıklarından oluşan ordunla birlikte, iç ve dış düşmanlarca dört bir yandan kuşatılmış Erathia'nın özgürlüğü için savaş. Keşfedilip fethedilecek 200'den fazla harita ve senaryo seni bekliyor. Sıra tabanlı oynanış sayesinde oyunu herkes istediği hızda oynayabiliyor. Rastgele Senaryo Oluşturucu sayesinde oyun eşsiz ve sonsuz yeniden oynanabilirlik sunuyor. Heroes III: Armageddon's Blade Eeofol adındaki iblis ülkesinin kralı Lucifer Kreegan "Armageddon'un Kılıcı"nı yaparak dünyayı ateşe vermek istiyor. Bu çılgın kralı tahtından indirmeye çalışan Catherine ülkeyi işgal ediyor. Fakat, generalerin verdiği bilgilere bakılırsa ateşten Phoenix zuhur ediyor ve esrarengiz elemental birleşimler ortaya çıkıyor. Sıradaki hamlesini tasarlamaya çalışan Catherine'in aklındaki soru şu: bu alametler Erathia'nın zaferini mi haber veriyor yoksa dünyanın sonunu mu? Heroes III: The Shadow of Death Güç ve iktidar hırsıyla yanıp tutuşan bir liç olan Sandro, tüm Antagarich'e hakim olmasını sağlayacak iki muazzam kombinasyon eserinin peşine düşmüş. Dört cesur Kahramanın heyecan dolu yedi görevde, ölmeyenlerin yenilmez gücüne karşı koyabilmek için efsanevi Angelic Alliance kılıcını bulmaları gerek.